26/1

TJEEENA MITTBENA! 
Idag hade vi form och färglära och det var faktiskt kul och intressant. Jag slutade 11.30 så åkte till min syster och hennes kompis som satt på Max för vi skulle sen dra vidare på nån sak där vi skulle bli sminkade så tjejen fick tre bilder till sin portfolio. Ja men du sen åkte vi runt och virra runt i hela Gävle. När jag kom hem till lägenheten följde min syster med och hon ligger och sover kul tjej, aja jag har iaf diskat sjuuuukt mycket och fixat tvätt och städat så nu sitter jag helt slut på sängen och funderar på att käka muffins. HARE BRA!
Här kommer en bild på min klass bara för jag vet att det är så tråkigt att inte ha bilder i ett inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0