Mys med min fru!

Hej, jag ligger ute och försöker fånga upp varenda solstråle, man har ju tappat nästan all färg nu när det har vart så dåligt väder. Därför lär man passa på vid det allra minsta tillfälle! 
Idag skulle jag in till Gävle med min syster men jag vaknade för sent så jag fick hoppa över det idag, men istället kommer min fru Frida hit :D Vi tänkte bara kolla på film, prata lite tjejsnack och äta massa chips och godis! 
Senare ikväll har jag fotbollsträning, jag ska försöka vara med fast min hals spökar men man får väl ta det lugnt. 
Ha en trevlig dag alla underbara läsare! :)



En bild på mig och min älskade syster från när vi var på Mallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0