Ja, jag vet!

Hej, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men här kommer ett inlägg.
Igår hade jag en jätte mysig dag/kväll med Stina, Maja, Linnea och Josefin. Vi börja med att spela minigolf och sedan drog vi hem till Stina (som bor i det snyggaste och största hur jag någonsin sett!) där vi käkade tacos, godis, chips och kollade på film. Stinas lillebror kan va en av dom sötaste jag har sett, han servade oss hela kvällen. 
Det var extra kul att träffa tjejerna för att Stina, Maja och Josefin ska gå i samma klass som mig på gymnasiet. 
Men om jag ska berätta lite om idag så har det ju inte hänt mycket, jag ligger och kollar på Desperate Housewives (R). 
Men ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0